Isnin, 28 Januari 2013

Kenapa saya perlukan ESP dan mungkin anda pun perlukan ESP


ESP atau maksud singkatan namanya yang glamour ini ialah Energizing soy Protein. Sejak anak berumur 6 bulan saya telah pun menggunakan ESP bermaksud dah 1 tahun menggunakan ESP. Saya perlukan ESP kerana..

  • Menyusukan anak

ESP membantu memekatkan susu ibu, biasa saya akan minum sebelum tidur dan anak akn ridur dengan lena sebab kekenyangan
ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu terutamanya selepas power pumping dan kadang2 breakfast/lunch yg ikut dan jer pun saya akan minum ESP untuk alas perut.
  • nak awet muda

pengambilan ESP yang berdisiplin akan membantu pembentukkan semula tisu, otot, rambut, kuku darah dan organ2 lain. Setiap hari kulit kita akan membentuk tisu yang baru begitu juga dengan bahagian badan yg lain (bole cek disini). Lagi pun kita bukannya semakin muda tapi semakin tua so pengambilan protein yg seimbang akan melambatkan proses penuaan itu.
  • pembekal tenaga

saya ibu yang bekerja..pagi2 dah bangun awal mengadap lappy..haha..enjoy doing Shaklee. Then siapkan breakfast anak&mamanya. kat ofis nak bersyarah lagi, walaupun kelas masih in control tapi kerja2 management kena buat juga..alhamdulillah. Balik rumah masak, basuh baju (walaupun masuk mesin je tapi ada banyak peringkat..pakaian anak2 baru membesar..macam2 la kesan dan baunya), jemur baju, cek homework anak..bla2222 dah tak tertulis..kesimpulannya memang kena bertenaga. So saya ambil ESP, bukan sahaja mengurangkan stress malah tidur saya lebih berkualiti walaupun tak cukup 6 jam. alhamdulillah mujur berkenalan dengan Shaklee.

Siapa lagi yang boleh menggunakan ESP :
  • ibu mengandung
  • individu yang memerlukan pemulihan yang cepat seperti selepas pembedahan
  • Lelaki yang ingin badan yang mantap
  • semua peringkat umur sesuai mengambil ESP




for info/order
FB : fasya Pd
sms/call/viber : 019 6757695
email : mamafasya@gmail.com

salam selasa
mamafasya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan