Rabu, 16 Januari 2013

Tips pekatkan susu ibu

Biasa orang akan cari cara untuk tingkatkan kualiti susu dengan makan pelbagai penggalak susu seperti halba, jantung pisang, kurma dan seumpamanya. Tapi ada pemakanan yang boleh memekat susu ibu iaitu Shaklee ESP Energizing Soy Protein.

Kenapa ESP dapat membantu untuk memekatkan susu ibu kerana setiap hidangan ESP bersamaan dengan
- 2 kali ganda daging
- 4 kali ganda telur
- 12 kali ganda susu

wow..macamana nak makan sebanyak ni. Impossible kan..tapi dengan pemgambilan ESP semua khasiat daging, telur dan susu akan anak kita perolehi juga.

Jangan fikir ESP sama dengan susu soya yang lain..NO. ESP terdiri daripada kacang soya yang bebas daripada pendedahan perubahan genetik iaitu dari biji benih hinggalah pengeluarannya dengan persijilan IPP (Identity Preserved Program). Penyerapannya juga cepat kerana terdiri daripada semua jenis asid amino.

Sebelum tidur saya akan minum ESP+milo dan alhamdulillah anak akan tidur lena. Anak pun akan cepat kenyang. Ada banyak lagi khasiat ESP akan saya kongsikan lagi tapi yang paling penting protein penting untuk penghasilan susu dan memekatkannya.

Jangan lupa pemakanan memang penting untuk meneruskan penyusuan tapi konsep utama utama untuk mengekal perjalanan penyusuan ialah power pumping dan kerap mengosongkan payudara.

well guys, enjoy reading.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan