Selasa, 5 Februari 2013

Siapa yang perlukan minyak ikan Shaklee (Omega Guard)

Masa saya kecik2 selalu makan minyak ikan brand 'toottt" yg selalu nyanyi dlm iklan tv until now ada lagi..tapi now kenapa saya pilih brand Shaklee cause saya percayakannya. Sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam. Saya yakin if my mom know about Shaklee dulu dah lama dia bagi minyak ikan Shaklee cause i dah bagi dia untuk kurangkan radang sendi and she's happy :) .saya hanya ingin yang terbaik untuk keluarga, apa yang kita bagi kepada keluarga kesannya bukan untuk 10 tahun akan datang sahaja tapi satu keturunan. panjang lak intro. kalu nak tau kenapa saya pilih minyak ikan Shaklee (omega guard), klik sini :)

Seisi keluarga perlukan Omega Guard shaklee dari mama, papa, anak, atuk, nenek. Jemputlah baca kebaikannya

  • kepada yang menyusukan anak, khasiat omega-3 EPA dan DHA akan menyerap dalam susu dan bayi pun akan mendapat khasiatnya.
  • kepada yang mengandung, pun perlu mengambil omega guard Shaklee untuk perkembangan minda anak yang dikandung, kurangkan risiko lahir pramatang, dan mengurangkan alahan bayi slepas bayi dilahirkan
  • kanak-kanak yang membesar perlukan omega-3, EPA & DHA untuk perkembangan minda terutamanya semasa umurnya 0 hingga 7 tahun. Selain meningkatkan imunisasi dan mengawal asma & ekzema.
  • individu yang ingin mengawal berat badan  (omega 3 meningkatkan hormone Leptine yg mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat) 
  • Individu yang ingin meningkatkan kecekapan minda (kepekaan dan daya ingatan)
  • Individu yang ingin menjaga kesihatan jantung (mengawal kolestrol, mengawal peredaran darah, mengekalkan tekanan darah normal)
  • individu yang ingin mengekalkan kesihatan sendi (mencegah artiritis, mengawal artiritis dan membantu pesakit gout untuk mengurangkan keradangan gout)
  • individu yang stress (EPA & DHA mempunyai keupayaan untuk mengurangkan stress, menstabilkan emosi, kebimbangan, autism dan insomnia

Semua orang perlukan omega Guard Shaklee kerana omega-3 tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan dan hanya boleh diperolehi daripada sumber makanan.

Enjoy reading sambil meransang minda bersama Omega Guard :)

Mama fasya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan