Jumaat, 18 Januari 2013

Cantik, bertenaga dan sihat bersama ESP

Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. ESP merupakan satu-satunya produk dalam pasaran yang menjamin menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkayakan dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

credit to http://www.mamacergas.com/

 Antara kebaikan ESP ;
  1. Awet muda - asid amino yg terdapat dalam esp penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap akan melambatkan proses penuaan. 
  2. Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Juga baik untuk pemulihan uterus, ovari, menopous.
  4. Pembekal tenaga - membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan stress.
  5. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut (beruban / gugur), membaiki kedutan dan kesan tua
  6. membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan. 

Kesimpulannya, siapa yang perlukan ESP..?
sape yg nak cantik dan awet muda
sape yg nak kekal bertenaga
sape yg nak maintain kolestrol
sape yg nak tambah&memekatkan susu
sape yg nak mengurangkan risiko kanser
and sape yg nak sihat..

for info/order pm facebook fasya Pd or H/P:019 6757695

Tiada ulasan:

Catat Ulasan